Pressmeddelande Nya delägare till Stockholm

3 juli 2018 Om byrån Karriär

Tre nya delägare har valts in till Vinges Stockholmskontor med tillträde den 1 januari 2019.

De nyvalda delägarna är Johan Cederblad, advokat inom arbetsgruppen Miljörätt, Matthias Pannier, advokat och Rechtsanwalt verksam inom M&A samt Richard Wessman, advokat inom Immaterialrätt.

Maria Pia Hope, VD Vinge: Johan Cederblad är en av landets ledande rådgivare inom såväl transaktionsrelaterad som administrativ miljörätt, Matthias Pannier en erkänt skicklig M&A-jurist med stor erfarenhet av komplexa cross-bordertransaktioner, och Richard Wessman en fixstjärna inom immaterialrätt. Med dessa utnämningar stärker vi ytterligare Vinges position som ledande fullservicebyrå i Sverige och säkerställer att den fina utveckling vi sett de senaste åren kan fortsätta även på sikt. Vi önskar dem varmt välkomna som delägare!

Styrelsen har också utsett Anna Åhlberg och Sofia Törnroth, båda verksamma inom Bank & finans, samt Tobias Kempas, Immaterialrätt, till nya counslar.

För mer information, vänligen kontakta
Kristian Sjöholm, Marknads- & Kommunikationschef, 010 614 33 53, kristian.sjoholm@vinge.se

Anna Palmérus invald i Västsvenska Handelskammarens styrelse

I samband med Västsvenska Handelskammarens årsmöte har Anna Palmérus, Managing Partner vid Vinges Göteborgskontor, valts in som ledamot i kammarens styrelse.
19 maj 2020 Om byrån Karriär

Vinge utsedd till ”Swedish Law Firm of the Year 2020” av IFLR

Vinge har tagit emot utmärkelsen ”Swedish Law Firm of the Year 2020” av International Financial Law Review, IFLR.
24 april 2020 Om byrån Karriär

Vinge förstärker inom fastighetstransaktion och fastighetsutveckling

Anders Heintze, erkänd fastighetsjurist med mångårig erfarenhet av fastighetsrätt har anslutit till Vinge som delägare.
2 april 2020 Om byrån Karriär