Pressmeddelande Nya delägare till Stockholm

3 juli 2018 Om byrån Karriär

Tre nya delägare har valts in till Vinges Stockholmskontor med tillträde den 1 januari 2019.

De nyvalda delägarna är Johan Cederblad, advokat inom arbetsgruppen Miljörätt, Matthias Pannier, advokat och Rechtsanwalt verksam inom M&A samt Richard Wessman, advokat inom Immaterialrätt.

Maria Pia Hope, VD Vinge: Johan Cederblad är en av landets ledande rådgivare inom såväl transaktionsrelaterad som administrativ miljörätt, Matthias Pannier en erkänt skicklig M&A-jurist med stor erfarenhet av komplexa cross-bordertransaktioner, och Richard Wessman en fixstjärna inom immaterialrätt. Med dessa utnämningar stärker vi ytterligare Vinges position som ledande fullservicebyrå i Sverige och säkerställer att den fina utveckling vi sett de senaste åren kan fortsätta även på sikt. Vi önskar dem varmt välkomna som delägare!

Styrelsen har också utsett Anna Åhlberg och Sofia Törnroth, båda verksamma inom Bank & finans, samt Tobias Kempas, Immaterialrätt, till nya counslar.

För mer information, vänligen kontakta
Kristian Sjöholm, Marknads- & Kommunikationschef, 010 614 33 53, kristian.sjoholm@vinge.se

Vinge utnämns till bästa advokatbyrå för kvinnliga affärsjurister

Vinge har utsetts till “Bästa nordiska affärsjuridiska byrå för kvinnor” på European Women in Business Law Awards som ägde rum i London 10 september. Vinge tar för åttonde gången emot priset som den advokatbyrå som lyckats bäst med sitt jämställdhetsarbete.
10 september 2020 Om byrån Karriär

Vinge utnämns till bästa advokatbyrå för kvinnliga affärsjurister

10 september 2020 Om byrån Karriär

Bli medlem i Vinge Talang

Just nu får du som ny medlem i vårt karriärnätverk Vinge Talang ett paket kaffe från härliga Lykke Kaffegårdar. Kort och gott därför att vi vet att man som student ibland behöver en extra skjuts och att gott kaffe gör skillnad.
9 september 2020 Om byrån Karriär