Pressmeddelande Nya delägare till Stockholm

3 juli 2018 Om byrån Karriär

Tre nya delägare har valts in till Vinges Stockholmskontor med tillträde den 1 januari 2019.

De nyvalda delägarna är Johan Cederblad, advokat inom arbetsgruppen Miljörätt, Matthias Pannier, advokat och Rechtsanwalt verksam inom M&A samt Richard Wessman, advokat inom Immaterialrätt.

Maria Pia Hope, VD Vinge: Johan Cederblad är en av landets ledande rådgivare inom såväl transaktionsrelaterad som administrativ miljörätt, Matthias Pannier en erkänt skicklig M&A-jurist med stor erfarenhet av komplexa cross-bordertransaktioner, och Richard Wessman en fixstjärna inom immaterialrätt. Med dessa utnämningar stärker vi ytterligare Vinges position som ledande fullservicebyrå i Sverige och säkerställer att den fina utveckling vi sett de senaste åren kan fortsätta även på sikt. Vi önskar dem varmt välkomna som delägare!

Styrelsen har också utsett Anna Åhlberg och Sofia Törnroth, båda verksamma inom Bank & finans, samt Tobias Kempas, Immaterialrätt, till nya counslar.

För mer information, vänligen kontakta
Kristian Sjöholm, Marknads- & Kommunikationschef, 010 614 33 53, kristian.sjoholm@vinge.se

Vinge topprankat av Chambers & Partners inom tio verksamhetsområden

Ett stort tack till alla er klienter som bistått med viktig feedback i samband med Chambers årliga ranking. Resultatet har nu offenliggjorts, och vi gläder oss åt topprankingar i 13 områden och ett betydande antal individuella rankingar.
19 mars 2021 Om byrån Karriär

Maria-Pia Hope utses till en av svenskt näringslivs mäktigaste kvinnor

Som en av få advokater på listan sticker Maria-Pia Hope, Managing Partner på Vinge, ut när Dagens Industri presenterar näringslivets mäktigaste kvinnor.
8 mars 2021 Om byrån Karriär