Assur Badur ny delägare hos Vinge

11 mars 2016 Om byrån Karriär

Vinge förstärker fastighetsteamet i Stockholm med Assur Badur som ny delägare och gruppchef från och med den 1 mars 2016. Syftet med rekryteringen är att stärka Vinges affärsjuridiska erbjudande och säkra den ledande positionen inom fastighetssektorn.

Vinge ser ett ökat behov av affärsjuridisk kompetens på den i dag starka fastighetsmarknaden och siktar på att växa. Assur Badur kommer närmast från NCC där han varit Senior VP legal och medlem i koncernledningen inom NCC Property Development.

Maria-Pia Hope, VD Vinge: – Vi är mycket glada över att kunna välkomna Assur som ny delägare på Vinge. Han har en gedigen erfarenhet från både advokatbyrå och företag och blir ett utmärkt tillskott till vår branschledande fastighetsgrupp.

Vinges fastighetsteam erbjuder heltäckande rådgivning inom fastighetsjuridikens olika rättsområden, från försäljning, köp och exploatering till uthyrning, förvaltning och utveckling av fastigheter. Assur Badur kommer att fortsätta utveckla Stockholmskontorets tjänst inom fastighetsjuridik tillsammans med Niclas Winnberg.

Assur Badur: – Detta är ett otroligt spännande och hedrande uppdrag. Jag är stolt och glad över att få tillhöra Vinges gedigna och professionella organisation.

Nya delägare och counsels utsedda vid Vinges Stockholmskontor

Advokaterna Sofie Bjärtun, Rikard Lindahl, Malin Malm Waerme och Daniel Wendelsson vid Vinges Stockholmskontor har utsetts till nya delägare från och med 1 januari 2022. Följande advokater har valts in som counsels vid Vinges Stockholmskontor: Stojan Arnerstål, Amanda Knutsson, Jolene Reimerson, Linnéa Sellström och Filip Öhrner.
6 juli 2021 Om byrån Karriär

Nya delägare och counsels utsedda vid Vinges Stockholmskontor

6 juli 2021 Om byrån Karriär

Hayaat Ibrahim tar plats på Nova Talents lista 2021

Hayaat Ibarahim har av Nova Talent Nordics utnämnts till listan Nova Talent 111 i kategorin Legal Services. Hon är dessutom ”the Jury’s Choice” i kategorin Legal Services.
7 juni 2021 Om byrån Karriär