Assur Badur ny delägare hos Vinge

11 mars 2016 Om byrån Karriär

Vinge förstärker fastighetsteamet i Stockholm med Assur Badur som ny delägare och gruppchef från och med den 1 mars 2016. Syftet med rekryteringen är att stärka Vinges affärsjuridiska erbjudande och säkra den ledande positionen inom fastighetssektorn.

Vinge ser ett ökat behov av affärsjuridisk kompetens på den i dag starka fastighetsmarknaden och siktar på att växa. Assur Badur kommer närmast från NCC där han varit Senior VP legal och medlem i koncernledningen inom NCC Property Development.

Maria-Pia Hope, VD Vinge: – Vi är mycket glada över att kunna välkomna Assur som ny delägare på Vinge. Han har en gedigen erfarenhet från både advokatbyrå och företag och blir ett utmärkt tillskott till vår branschledande fastighetsgrupp.

Vinges fastighetsteam erbjuder heltäckande rådgivning inom fastighetsjuridikens olika rättsområden, från försäljning, köp och exploatering till uthyrning, förvaltning och utveckling av fastigheter. Assur Badur kommer att fortsätta utveckla Stockholmskontorets tjänst inom fastighetsjuridik tillsammans med Niclas Winnberg.

Assur Badur: – Detta är ett otroligt spännande och hedrande uppdrag. Jag är stolt och glad över att få tillhöra Vinges gedigna och professionella organisation.

”Du lär dig mycket nytt som inte tas upp på juristutbildningen”

Arthur Kinski var sommarnotarie på Vinges Stockholmskontor sommaren 2021. Här berättar han om sin upplevelse av programmet och ger tips till dig som ska söka till nästa år.
18 oktober 2021 Om byrån Karriär

"Lärorikt, utmanande och otroligt kul!"

Ida Redander var sommarnotarie på Vinges Stockholmskontor sommaren 2021, något hon varmt rekommenderar andra juriststudenter. "Det är ett otroligt meriterande sommarjobb som utvecklar en både juridiskt och som person", säger Ida.
1 oktober 2021 Om byrån Karriär

"Våga vara personlig och visa vem du är"

”Lärorikt, utmanande och väldigt kul”, så sammanfattar Nour Makie sin tid som sommarnotarie på Vinges Stockholmskontor under sommaren 2021. I februari börjar han som biträdande jurist i Bank och Finans-gruppen här på Vinge.
1 oktober 2021 Om byrån Karriär