Pressmeddelande Tre nya delägare till Stockholm

3 juli 2017 Om byrån Karriär

Tre nya delägare har valts in till Vinges Stockholmskontor med tillträde den 1 januari 2018.

Det är (fr.v) Cecilia Möller Norsted, advokat inom arbetsgruppen Tvistlösning, Åsa Gotthardsson, advokat med fokus på Arbetsrätt, och David Andersson, advokat och tillhörande i arbetsgruppen Kapitalmarknad och publik M&A.

Maria-Pia Hope, VD Vinge: - Vi är mycket glada över att välkomna Cecilia, Åsa och David som nya delägare. Det känns positivt att vi under detta år, då aktiviteten varit rekordhög, ytterligare kan säkra Vinges fullservicetjänst inom de viktiga områdena tvistlösning, kapitalmarknadstransaktioner och arbetsrätt. Vi önskar Cecilia, Åsa och David varmt välkomna som delägare!

Vinge utnämns till bästa advokatbyrå för kvinnliga affärsjurister

Vinge har utsetts till “Bästa nordiska affärsjuridiska byrå för kvinnor” på European Women in Business Law Awards som ägde rum i London 10 september. Vinge tar för åttonde gången emot priset som den advokatbyrå som lyckats bäst med sitt jämställdhetsarbete.
10 september 2020 Om byrån Karriär

Vinge utnämns till bästa advokatbyrå för kvinnliga affärsjurister

10 september 2020 Om byrån Karriär

Bli medlem i Vinge Talang

Just nu får du som ny medlem i vårt karriärnätverk Vinge Talang ett paket kaffe från härliga Lykke Kaffegårdar. Kort och gott därför att vi vet att man som student ibland behöver en extra skjuts och att gott kaffe gör skillnad.
9 september 2020 Om byrån Karriär