Tre nya delägare till Stockholm

3 juli 2017 Om byrån Karriär

Tre nya delägare har valts in till Vinges Stockholmskontor med tillträde den 1 januari 2018.

Det är (fr.v) Cecilia Möller Norsted, advokat inom arbetsgruppen Tvistlösning, Åsa Gotthardsson, advokat med fokus på Arbetsrätt, och David Andersson, advokat och tillhörande i arbetsgruppen Kapitalmarknad och publik M&A.

Maria-Pia Hope, VD Vinge: - Vi är mycket glada över att välkomna Cecilia, Åsa och David som nya delägare. Det känns positivt att vi under detta år, då aktiviteten varit rekordhög, ytterligare kan säkra Vinges fullservicetjänst inom de viktiga områdena tvistlösning, kapitalmarknadstransaktioner och arbetsrätt. Vi önskar Cecilia, Åsa och David varmt välkomna som delägare!

Vinge utses till årets svenska advokatbyrå 2021 av Chambers & Partners

Priset, Chambers Europe Award for Excellence – Sweden Law Firm of the Year 2021, är ett av de främsta priser en svensk advokatbyrå kan få. Vinge har tidigare tagit emot priset vid fyra tillfällen.
23 april 2021 Om byrån Karriär

Vinge har mottagit högsta ranking i 14 av 18 kategorier i Legal 500:s nyligen släppta ranking.

Följande verksamhetsområden har erhållit Tier 1 i The Legal 500:s EMEA guide: Banking & Finance, Capital Markets, Commercial, Corporate and M&A, Employment, Energy, Environment, EU and Competition, Insolvency, Insurance, Intellectual Property and Media, IT and Telecoms, Real Estate, Shipping, Tax.
16 april 2021 Om byrån Karriär

Vinge topprankat av Chambers & Partners inom tio verksamhetsområden

Ett stort tack till alla er klienter som bistått med viktig feedback i samband med Chambers årliga ranking. Resultatet har nu offenliggjorts, och vi gläder oss åt topprankingar i 13 områden och ett betydande antal individuella rankingar.
19 mars 2021 Om byrån Karriär