Tre nya delägare till Stockholm

3 juli 2017 Om byrån Karriär

Tre nya delägare har valts in till Vinges Stockholmskontor med tillträde den 1 januari 2018.

Det är (fr.v) Cecilia Möller Norsted, advokat inom arbetsgruppen Tvistlösning, Åsa Gotthardsson, advokat med fokus på Arbetsrätt, och David Andersson, advokat och tillhörande i arbetsgruppen Kapitalmarknad och publik M&A.

Maria-Pia Hope, VD Vinge: - Vi är mycket glada över att välkomna Cecilia, Åsa och David som nya delägare. Det känns positivt att vi under detta år, då aktiviteten varit rekordhög, ytterligare kan säkra Vinges fullservicetjänst inom de viktiga områdena tvistlösning, kapitalmarknadstransaktioner och arbetsrätt. Vi önskar Cecilia, Åsa och David varmt välkomna som delägare!

Vinge inför Dude Diligence för ökad jämställdhet

Vinge är marknadsledare inom M&A bland Sveriges affärsjuridiska byråer. 2021 rådgav Vinge i 167 transaktioner till ett värde av 52 miljarder EUR. För att ge en bättre bild av jämställdheten i bolag inför uppköp, försäljningar och samgåenden kompletteras nu due diligence med Dude Diligence.
11 maj 2022 Om byrån Karriär

Meet The Seat – David Flodin

Strax efter årsskiftet började David Flodin i vår Financial Services-grupp. Nyligen var det också hans tur att sitta i The Seat.
28 april 2022 Om byrån Karriär

"Vingeveckan är en ovanligt bra möjlighet att nätverka"

Moa Frändestam var en av deltagarna på Vingeveckan 2021 på vårt Malmökontor.⠀
27 april 2022 Om byrån Karriär