Pressmeddelande Skatteexperten Thomas Andersson till Vinge

3 april 2017 Om byrån Karriär

Vinges skattegrupp utökar nu kapaciteten och breddar kompetensen genom rekryteringen av skatteexperten och ekonomen Thomas Andersson, som idag blir counsel vid Vinges stockholmskontor.

Mattias Schömer, delägare och advokat: - Thomas inriktning är företagsbeskattning och skattetvister. Han stärker vår kapacitet inom skattegruppen och fungerar som ytterligare en pusselbit i Vinges fullserviceerbjudande. Vi har följt Thomas under flera års tid och är väldigt glada över att han väljer att komma till Vinge.

Thomas har över 25 års erfarenhet inom skatteområdet. Han kommer närmast från Deloitte där han arbetat som skatterådgivare och partner i 16 år. Hans erfarenhet omfattar såväl skattetvister som rådgivning vid omstrukturering av företagsgrupper.

Thomas har vid flera tillfällen, senast 2016, varit med på International Tax Reviews ranking över Sveriges mest ansedda skatterådgivare.

Kristian Sjöholm, presschef, 010 614 33 53, kristian.sjoholm@vinge.se

Vinge utnämns till bästa advokatbyrå för kvinnliga affärsjurister

Vinge har utsetts till “Bästa nordiska affärsjuridiska byrå för kvinnor” på European Women in Business Law Awards som ägde rum i London 10 september. Vinge tar för åttonde gången emot priset som den advokatbyrå som lyckats bäst med sitt jämställdhetsarbete.
10 september 2020 Om byrån Karriär

Vinge utnämns till bästa advokatbyrå för kvinnliga affärsjurister

10 september 2020 Om byrån Karriär

Bli medlem i Vinge Talang

Just nu får du som ny medlem i vårt karriärnätverk Vinge Talang ett paket kaffe från härliga Lykke Kaffegårdar. Kort och gott därför att vi vet att man som student ibland behöver en extra skjuts och att gott kaffe gör skillnad.
9 september 2020 Om byrån Karriär